DOUBLE FLARES




































Nen� v�echno zlato



co je rovn�. Nekdy je proste lep�� pritvrdit a nahodit nejak� ty krivky. 


Kdy� si vezmu, jak jsem zvon�ce v�dy nen�videla, div�m se, jak se mi tento trend zal�bil. Pro ,,double volume'' jsem zvolila je�te obl�ben� tricko s vol�nkem a v�e zdokumentovala nov�m #mujolympus. Kdo uva�uje nad nov�m fotoapar�tem - ka�lete na kdejak� zrcadlovky! Be�te do Penu


P.S. dejte mi feedback na nov� design blogu ! Jsem moc zvedav�, jak� dojem to na v�s udelalo. 





*All that glitters



is not flat. Sometimes flares are much better. Put some curves on it. 


Speaking of flares, I used to hate them so I am quite suprised how much I do love this trend. For ,,double volume'' I also chose my fave flared blouse from Asos. News - everything is documented by #mujolympus new camera. If you still hesitate which camera you should buy, go for Pen for sure!


P.S What do you think about new design of this blog. Give me a geedback, cant wait to hear it!  




WHAT I'M WEARING 



ASOS blouse ; MISS SELFRIDGE jeans ; ZARA bag ; RIVER ISLAND  shoes 












Tidak ada komentar:

Posting Komentar